sobota, 26 października 2013

Szczecińskie odkrycia małe i duże

Mieszkam drugi rok w Szczecinie, a dwa tygodnie temu byłam przewodnikiem dla koleżanki. Ciekawa sprawa pokazywac coś co się samemu dopiero niedawno odkryło. Graffiti przy Trasie Zamkowej, Wały  Chrobrego, Teatr Letni nie za dużo? Hmmm dla mnie Szczecin przypomina trochę momentami Kopenhagę, ludzie sobie siedzą na nabrzeżu, niektórzy łowią ryby, ktos płynie łódeczką po Odrze o taki klimat jaki ja osobiście bardzo lubię. Na razie nie mam ukochanego miejsca w Szczecinie, moze z czasem znajdę ;) Wszystkie zdjecia robię z małej cyfrówki , więc efekty są jakie są i czasem z telefonu :) Z Kasią , której pokazywałam wtedy Szczecin znamy się 12 lat, powiedziała bym wszystko, ale nie to, ze spotkamy się własnie tu! Wywróżyła mi kierunek , bo od niej dostałam mikroskop na urodziny i robiłam  sobie preparaty ze wszystkiego co znalazłam :D



 
Takie pianino stoi teraz w Galaxy, każdy może napisać na nim co chce, ja napisałam adres swojego bloga , bo mam tendencje do słowotoków i nie starczyło by na nim miejsca :) Pianino jest tam w ramach akcji Akademia zmienia Szczecin. W różnych miastach były już krowy , w mojej ukochanej Kopenhadze słonie , więc czemu by nie pianino ! 

 Na jakimś starym koncie znalazłam to zdjęcie, zrobiłam je jakoś w 2009, pamiętam jak patrzyłam na ten pociąg z wiaduktu w Zielonej Górze i chciałam nim uciec w niedzielę , bo w poniedziałek były dwie matematyki i niemiecki, czyli to czego wiecznie się bałam:) Zawsze co niedziele wychodziłam z tatą porobić zdjecia by opanować trzęsiawki. Niemieckiego nie mam tylko angielski, matme zdałam w zeszłym roku, a tym pociągiem jeżdżę dość często :) Zdjęcie jest jakie jest, dziś mi się średnio podoba, bo wielki podpis i jakość jak na ówczesne czasy, ale jedno mi zostało kocham proste linie :) 
   
Na koniec musze dać jedną piosenkę :) 
"Some people die just a little
Sometimes you die by the drop
Some people die in the middle
I live just fine on the top"

2 komentarze:

  1. tylko czemu ten Szczecin jest tak daleko=)) Pamiętam ta fotografię do głowy mi nie przyszło, że będę tak dobrze pamiętać godzinę odjazdu tego pociągu no i,że Ty nim będziesz odjeżdżała ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ciekawą wycieczkę :)
    Pozdrawiam i obserwuję:
    rybkaolka.blogspot.com
    wszystko-co-nasze.blogspot.com
    grupa-liryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń