sobota, 12 października 2013

Bede psycholog !

kubek rasowego słuchacza
W tym roku rzuciłam się na głęboką wodę i zaczynam studium psychologii kryminalnej! W tej chwili jestem po pierwszych zajęcia, ale to był dopiero trening integracyjny. Mam same dziewczyny w grupie taka Rzeczpospolita Babska. Treningi integracyjne mają to do siebie, ze zazwyczaj jest na nich wesoło. Wybieranie lidera zapamiętywanie imion itp. i pomyśleć, że nie zawsze będzie tak wesoło, bo bedą zaliczenia.  Trochę sie pobawię i nauczę, w sumie taka wiedza przyda się zawsze, bo warto znać zagrożenia i umieć choc troche przewidzieć co zrobi druga strona.Spróbuję być osobą renesansu i ogarniac rzeczy i humanistyczne i techniczne. Taki myk:) Oczywiście prawo prawem , bo takowe będę miała na zajęciach, ale syndrom eksplorera odzywa sie zawsze. W ramach zadania mieliśmy przedstawic 4 fakty o szkole, 3 normalne jeden zaskakujący. Mogliśmy chodzić po całym budynku, odkryłam, ze budynek ma tajemnicze 7 piętro, a tam wejście na dach i widac z niego nieco miasta , więc telefon w dłoń i jazda.  Oto piastów center. Teoretycznie mam lęk wysokości, ale mam też nadmiar ciekawości:)   Jutro czas na poważna naukę w palnie jest psychologia sądowa, czyli trzeba będzie notować i ogarniać , a nie ganiać po dachach :p



zwiewamy :p


a na koniec jeszcze taka zagadka z dzisiejszych zajęć , jak bez zaginania zrobić tak, by kazdy joker siedział na koniu, oba konie były widoczne?
Mam rozwiązanie sfotografowane, ale chyba zostane mroczna i zła i nie dam go tutaj ;) Rozwiązanie jak zawsze jest bardzo proste i nie wymaga żadnych kombinacji, tylko wyjścia poza schematy, tu nawet wyższego nie trzeba mieć :)



  Michael Jackson - Smooth Criminal
Green Day - Troublemaker

4 komentarze:

  1. Można by powiedzieć ,iż zamiłowanie do rozwiązywania zagadek kryminalnych to u Ciebie obciążenie genetyczne=))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, u mnie nie ma wejścia na dach (sprawdzałam xD) :D
    Kurcze, nie wiem :)
    Pozdrowienia od:
    rybkaolka.blogspot.com
    wszystko-co-nasze.blogspot.com
    grupa-liryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń