wtorek, 30 kwietnia 2013

Nowości na półce i w szafie

Co jakiś czas zbiera się taka mała sterta nowości, ta jest akurat dość nowa, bo powstała na dniach. Na początek moja nagroda w Foto Day w Bibliotece UZ, odebrałam ją dopiero w niedzielę, mimo iż oficjalne rozdanie było w czwartek, ale w tedy byłam w Szczecinie i dała bym rady przyjechać, w tedy to był mój "The worst day ever" , kiedy to zatarłam sobie oczy żelem pod prysznic myśląc, że to płyn do demakijażu, nie zabrałam portfela z domu itd. Wiem marudzę, ale do rzeczy w owym konkursie dostałam wyróżnienie, a w nagrodę książkę wydawnictwa Gazety Lubuskiej  "Niezwykłe i tajemnicze miejsca w naszych lasach" , książka podzielona jest na nadleśnictwa, pełna legend i atrakcji, z tej serii powstała także książka o zabytkach lubuskiego, kuchni i zamkach oraz legendach.
Kolejna nowość to torba na książki. Cenowo na półce średniej, bo za ponad 60zł. Mimo iż dobrze wspominam podstawówkę to cieszę się, że ją skończyłam i mogę mieć normalną torbę na jeden zeszyt, a nie jestem ograniczana faktem, ze trzeba jeszcze nosić książki, ćwiczenia, strój na wf i inne nie potrzebne bzdety, w LO było już lepiej, ale nadal nie mogła bym sobie pozwolić na taką torbę, teraz tylko portfel, klucz, telefon, zeszyt, coś dopisania, fartuch i w drogę. Torba jest kolorowa , cała w kwiatki, taka trochę nowość w mojej szafie, chociaż nie, przecież wszystkie moje rzeczy są wzorzyste .
I ostatnia już na koniec rzecz. Czasami kupuję Shape, bo od jakiegoś czasu zdarza mi się ćwiczyć, mam różowe hantle, mam karimatę z marketu za 5zł i odpalam 10 minutowe ABS na youtube. Tym razem do owej gazetki został dołączony słynny program Ewy Chodakowskiej trenerki całej Polski. Przejrzałam bedzie ciężko robić całość, ja zawsze lecę na 10 minutówkach, bo potem nie zdycham, ale zobaczymy czy przetrwam.
A do ćwiczeń uwielbiam ten utwór:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz