niedziela, 18 sierpnia 2013

Vlepy z podróży!

Nie było mnie, bo mnie nie było. Taki fakt na początek. Malmo! Vlepki! Upolowane 4 , bardzo kolorowe i typowo reklamowe .
Dubkulture radio. Obstawiałam, że to stacja radiowa. Znalazlam ich profil na youtube, własciwie kanał. Reklamują się jako powiew alternatywy. Jest to alternatywna stacja bytująca tylko w internecie, szwedzka, reklamująca się za pomoca vlepek. Istnieje nawet blog o tej nazwie. Trip hop, jazz etc.  Audycje nagrywane w formie sessi/filmików trwają średnio po pół godziny. W samym Malmo odbył się nawet dubkulture event
http://dubkulture.blogspot.se/



Następne to reklama strony "Uzi Tube". To coś w stylu popularnego kwejka tyle, że z filmikami, mi przypomina trochę kultowe "Zgubiłem się na youtube" Podobno to ostatnia rzecz jaką zobaczę, niektóre filmiki sprawiają , że człowiek chce wstać krzyknąć "Co ja oglądam"  i iść dalej, podobnie jak kwejk. http://uzitube.com/




 Czym jest CMYK? To zestaw kolorów z których drukarze są w stanie wyczarowac inne. Cyjan, Magenta, Yellow, Black. Nie wiem czy to reklama firmy drukarskiej, ale sama vlepka jest spoko ;)



Zumiez to sklep z ciuchami i gadżetami. Skejciarskie jak to sie okresla takie rzeczy. Sporo mi sie podoba nawet :) vansy i te klimaty.
Sama vlepka podoba mi sie , bo jest dość pomysłowa http://www.zumiez.com/




Na koniec jak Szwecja to musi być Kent i Royskopp!
Kent - Ingenting 
Röyksopp - Remind Me
W Malmo mieszka Basshunter do którego miewam słabość , a szczególnie do piosenki Boten Anna ,bo jest tak bez sensu, że aż fajna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz