piątek, 26 sierpnia 2011

Hand made# koszulka "Green Simson"

Nie wiem co mi przyszło do głowy. Chciałam koszulkę z jakimś pojazdem. Rower odpadał, bo nie chcę podpaść kolejarzom. Samochód już mam, no to może... Stwierdziłam , że Simson jest prosty do przemalowania. Haha, dobry żart. On jest piekielnie trudny. Znalazłam zdjęcie w internecie Simsona s51. Wszystko szło świetnie, do momentu, aż zawiodła mnie kalka. Odbił się tylko zarys i jeszcze był dość słabo widoczny, ponieważ znalazłam w domu czerwoną koszulkę, a lepiej wyszło by na białej. Tak więc ręcznie malowałam części o których funkcjach nie mam i nie chcę mieć pojęcia. Szprychy w kołach i inne cudaczne elementy. Na pewno mu czegoś brakuje, ale niech tylko ktoś spróbuje coś powiedzieć!!! Niedługo może zrobię koszulkę "RedSimson".

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz