poniedziałek, 11 lipca 2011

Zakpane w youtube 5/5

Czasem człowiek wykopie na youtube niezłe skarby :) Oto dzisiejsze 5:
1. The Sunshine Underground - Comercial Breakdown 
Nie pamiętam , czy to było w proponowanych , bo Youtube wie co lubię ;) Może znalazłam to przez jakies bliżej nie znane powiązania. Nie ważne piosenka jest interesująca. Taki troche indii rock. Kto zna taki zespół jak The Chemical Brothers to skojarzy, że mieli w swym repertuarze piosenkę o takim samym tytule jak nazwa zespołu. To nie przypadek! Właśnie stad wzięła się nazwa tego zespołu.

2. Kawałek znany, ale tu w wersji dubstepowej. Uwielbiam Sistars, a każda nowa wersja ich utworów tak samo mi się podoba. Utwór zremiksował Łukasz Pych, widziałam na jego kanale jeszcze wiele innych udanych przeróbek znanych utworów. Naprawdę fajne.
3. Piosenka z reklamy H&M. Aż można zapragnąć tych  ubrań. Naprawdę fajny utwór. Zresztą już nie długo na blogu pobawię się trochę z twórczością tego zespołu. Na razie nacieszmy ucho tym :)
4. A teraz się pochwalę. To nie ja ich musiałam szukać, to oni zaprosili mnie do znajomych na youtube :) Bardzo ciekawy zespół, rodem ze Szwecji. Wokalista ma bardzo ładną barwę głosu. Śpiewane w ojczystym języku i takie nastrojowe.
5. Znalezione. Całkiem nie dawno. Kompletnie wcześniej ich nie znałam. Indie rockowy zespół z Anglii, grający na prawdę fajną muzykę. W Polsce nie znany, a szkoda...


No to słuchamy ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz