sobota, 20 sierpnia 2016

Weselne wesołe poduszki




Podobno wstępowanie w związek małżeński w miesiącu z literką „r” w nazwie gwarantuje szczęście i trwałość związku. Nie powstały jeszcze badania na ten temat, jednak trochę symboliki i przesądów nie zaszkodzi. 


Inna kwestia to prezent z tej okazji. W związku z tym iż otrzymałam zaproszenie na wesele (coś nie możliwego to już jesteśmy w tym wieku, że zaczynają się wesela, a nie ma już 18stek 0.0), a z przyczyn technicznych nie mogłam się pojawić, postanowiłam wykonać efektowny prezent za pomocą narzędzi, którymi operuję najsprawniej czyli pędzli. 

Słyszałam kiedyś opowieść o tym, że w pewnej rodzinie na każdym weselu ktoś obdarowywał młodych kompletem sześciu identycznych szklanek. Prezent nie był podpisany, więc zachodzono w głowę kto tak sztampowo podchodzi na zasadzie wesele=6 szklanek. Cóż szkoło zawsze się przyda, ale ja wolałabym być kiedyś kojarzona jako ta koleżanka/kuzynka/ciotka co zawsze daje piękne ręcznie malowane rzeczy niż standard np. 7 widelców ;) 

Dlaczego żuraw? Bo to japoński symbol wierności małżeńskiej i przeciwieństwo czapli, która „co obraz to ofiara”. Dwa jaśki z imionami na nową drogę życia, czy to nie dobry pomysł?  

                                                                                                                                                                             

1 komentarz: