środa, 10 kwietnia 2013

Z ulic Szczecina... Nasi tu byli!


Michu a Ty tu skąd?
Czasami lubię tak sama przejść się po mieście w poszukiwaniu graffiti i innych tego typu klimatów. Na szczęście Szczecin obfituje w takie klimaty, więc muszę powoli ogarniać co i gdzie. Tym razem bardzo powoli ogarnęłam małe urywki w centrum. Jedno jednak mnie rodowitą zielonogórzankę o lekko zieleniejących oczach podkręciło, a mianowicie oznaki tego, ze nasi znaczy zielonogórzanie tu byli :D Na początek to co pierwsze zauważyłam to pewien misiek w okolicy odzieżowej, taki sam jaki we vlepach dominuje na mojej niedawnej "dzielni" w ZG czyli Oś. Morelowym, a także w centrum, misiek z charakterystycznym wielkim nosem. Druga rzecz to vlepka promująca kogoś kogo nam zielonogórzanom nie trzeba przedstawiać, o kim wspominało często radio Indeks w którym kiedyś dane mi było prowadzić listę przebojów, a mianowicie DJ Danek, czołowa postać lubuskiego hip hopu http://djdanek.pl/bio.html.
takie vlepy ozdabiają ulicę Podgórną w ZG aż od radia Indeks
To na pewno robota kogoś z naszych :) Dobrze bo swoje trzeba promować, jeszcze tylko brakuje mi jakieś pracy ZBIOK'a  i będzie prawie jak w domu. Oprócz tego napotkałam kilka ciekawych tworów szczecińskich, może niedługo uda mi się być tak dobrze obeznaną w trendach na ścianach w Szczecinie jak u siebie w ZG.












a na wieczór taka klimatyczna playlista:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz