sobota, 1 października 2011

Tape Song!!!

The Kills - Tape Song Kasety, kasety, kasety!!! Narodziły się w roku 1963, czyli już za dwa lata stuknie im pół wieku! Niestety w roku 2007 zaprzestano ich produkcji. Mam w domu sporą ich kolekcję część kiedyś stanowiła kolekcję mojego taty. AC DC, Iron Maiden, Janis Joplin, Sex Pistols, Queen, Deep Purple itd. jako dziecko słuchałam właśnie takiej muzyki, bo taka była w domu. Taką muzykę zabierałam także na wycieczki szkolne.
Mój gust się zmieniał miałam także na kasetach Smerfne hity, Majkę Jeżowską, Ich Troje, Kajah. Mam w kolekcji kaset także te niemuzyczne np. z bajkami do słuchania, ale te muzyczne stanowią największy procent kolekcji. Mam także parę Stilonek w spadku, co jak co, ale Gorzowskie kasety były jednymi z lepszych. Klubu piłkarskiego o tej nazwie już nie ma, lata temu padła fabryka, a kasety zostały :) Teraz zbieram płyty CD, bo kasety już trudno dostać. Zaletą tego staromodnego nośnika jest trwałość. Gdy płyta CD upadnie kilka razy to muzyka się na niej zaciera, kiedyś nawet zrobiła mi się dziura w płycie. Kaseta? Spadała wiele razy, kiedyś budowałam z kaset domki, a one nic, dalej żyją. Natchniona tymi cudami techniki zrobiła kilka grafik. 








 Kasetowa playlista:
1. Sex Pistols - Anarchy In The UK
2. Queen - 'We Are The Champions'
3.AC/DC - That's The Way I Wanna Rock & Roll
4.Janis Joplin - Piece Of My Heart
5.Animals - The House Of The Rising Sun
Dalej niestety nie wymieniam, bo jest tego zbyt wiele ...

3 komentarze:

  1. Ech, to były czasy! Ale cóż robić: nie ma siły na korporacje. Użytkowanie kaset po ich kasacji na rynku było coraz droższe. Tak samo z analogówkami. Dziś bardziej opłaca się samemu wywoływać zdjęcia niż iść do fotografa.
    A tekst na tyle udany, że mimo wszystko puściłem sobie z kasety Britney Spears (no co?). :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz a za moich czasów kaseta to był dopiero szpan. A szpan tez już nie w modzie ale jakby co szpan czyli lans czy jak tam teraz się mówi=))

    OdpowiedzUsuń