sobota, 6 sierpnia 2011

Stylizacja: Deszczu nie będzie!

Jest taka cicha nie pisana tradycja, że jak ja kupuję nowy płaszcz to robi się ciepło, nowe bikini to nie ma słońca, co więcej świat powinien mi podziękować, bo jak kupiłam kalosze to skończyły się powodzie! Żarty, żartami, ale deszcz to w te lato mi już spowszedniał. Długo szukałam przeźroczystej parasolki, która nie będzie dziecięca. Tą kupiłam w Carrefour'że, nie wiem ile wytrzyma, miejmy nadzieje, że dłużej niż ta z H&M i nie będzie się wywracać na drugą stronę i strzepywać całą wodę z siebie na mnie. Płaszcz kupiłam w ciucholandzie "Fart", jest marki Zabaione Style, był kiedyś w ZG sklep tej firmy na rynku, ale półka splajtował. Jak to razem wyszło?
The Baseballs - Umbrella
 Na zdjęciach:
Płaszcz: Zabaione Style oryginalna cena ponad 100 zł, kupiony za 27zł
Parasol: Carrefour jakieś 16zł
Buty: Ryłko coś koło 300zł
Kolczyki: hand made
Naszyjnik: prezent od Taty
Skarpetki: Szachownica 1.99zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz